Друкувати

Он-лайн тренінг:

Тренінг Системне управління ефективністю та зростанням вашого бізнесу.

Онлайн та Офлайн

Заповнити заявку на участь

2 дні по 4 години в програмі ZOOM

 

  • Програма курсу навчання:

  • БЛОК 1.  Бачення розвитку бізнесу:
    Про Системне управління для зростання вашого бізнесу. Управлінська та операційна Система для середнього бізнесу.
    - Аналіз бізнесу, що у бізнесі потрібно “підправити”: пошук можливостей зростання
    - Операційна Система управління для СЕО
    - Планування. Цілі. Бачення розвитку
    - Ваша інформація для керування. Цифри та дані з управлінського обліку. Звітність та контролінг найважливішого у бізнесі
    - Зони відповідальності. Орг.структутра та делегування відповідальності. KPI з посад
    - Управління Прибутком та ефективністю
    - Управління зростанням

    БЛОК 2.  Постановка цілей бізнесу. Пріоритети бізнесу:
    - Бачення розвитку компанії;
    - Довгострокові цілі бізнесу;
    - Щорічні цілі бізнесу;
    - Щоквартальні цілі;
    - Щомісячні цілі;
    - Щотижневі цілі;
    - Внутрішній Клієнт для кожного підрозділу. Цілі зі скорочення циклів процесів та покращення якості процесів підрозділу виходячи з потреб внутрішнього Клієнта / Клієнта
    - SLA Стандарти Сервісу всередині підрозділів.

    БЛОК 3.   Система корпоративного планування компанії.
    Прогнозування результатів діяльності компанії за 10 хвилин і побудування бюджетів:
    - Ринок, тенденції та довгострокове планування. обмежуючі фактори та гіпотези
    - ковзне планування
    - планування продажів. Як оцінити прогнози на реалістичність:
    - GAP аналіз та план по досягеню цiлей
    - Прогнозування та фінансова модель у 3-х сценаріях: прибутку, робочого капіталу (кейс)
    - Формування директив для бюджетів: з доходів, витрат, складу, дебіторки, надходження грошей, прибутку
    - Бюджет витрат на персонал, Бюджет виплат персоналу, Бюджет зобов'язань щодо виплат персоналу
    - Бюджети підрозділів. Бюджети з ЦФО (шаблон та приклади бюджетів в Екселі)
    - Схеми консолідації бюджетів за ЦФО у три фінансові бюджети.

    БЛОК 4.  Орг. Структура та оцифрування бізнесу. KPI для кожного підрозділу і співробітника
    Я ВIРЮ ТІЛЬКИ ЦИФРАМ, ВОНИ НІКОЛИ НЕ ПОМИЛЯЮТЬСЯ. ОЦИФРОВУЄМО БІЗНЕС, КОЖНИЙ ПІДРОЗДІЛ І СПІВРОБІТНИКА У КОМПАНІЇ
     Організаційна структура, зони відповідальності, делегування фінансової відповідальності. Оцифрування, метрики бізнесу. Метрики та ключові показники ефективності роботи ТОП-менеджменту компанії. Kpi та оплата за результат:  
    - Орг. Структура. Делегування фінансової відповідальності – хто та за що в компанії відповідає.
    - Оцифрування бізнесу та метрики ефективності для кожного підрозділу
    - Як визначити зони відповідальності за фінансовими показниками матриця фінансової відповідальності
    - Як визначити зони відповідальності за нефінансовими показниками: процесні показники
    - Як збалансувати зростання прибутку та фонду оплати праці. Бюджет витрат на ФОП
    - Ситуація: у компанії прибутку немає, а всі заробили премії
    - Як виміряти - оцінка результативності співробітників відділу продажів;
    - Як виміряти - оцінка результативності співробітників відділу закупівель;
    - Як виміряти - оцінка результативності співробітників відділу логістики;
    - Як виміряти - оцінка результативності співробітників відділу фінансів та бухгалтерії;
    - Як виміряти - оцінка результативності співробітників відділу HR...

    Як впроваджувати KPI-мотивацію:
    - План впровадження: кроки та терміни;
    - Хто відповідальний за використання;
    - Хто відповідальний за розрахунок показників та складання звітів за показниками;
    - Хто контролює правильність розрахунку показників;
    - Основні заперечення співробітників та як їх долати;
    - Опір змінам, як природна реакція колективу. Загальна модель подолання опору. Рівні опору, методи їх подолання;
    - Як підвищити відповідальність працівників за результат, а не дії...

    БЛОК 5. Управління ефективністю товарних запасів. Ефективне ціноутворення.

Аналіз Товарних ЗАПАСІВ – як підвищити рентабельність інвестицій у запаси
- Де зосереджено основні активи компанії?
- Як підвищити прибутковість, ROE вкладень у товарні запаси, оборотність товарів/запасів, які забезпечують 80% маржі/прибутку?
- Як підвищити ROE товарних категорій / SKU?
- Які 1-10% товарних категорій, які забезпечують 60-80% прибутку
- Продукти «Зірки». Хто ті, 5-10% SKU, які забезпечують 50-75% продажів / маржі;
- Оцінка товарних запасів за ROE. Рейтинг товарних напрямків по ROE
- Норма рентабельності по ROE для компанії. Найпривабливіші товарні напрямки по ROE та напрямки, які не дотягують до встановлених норм компанії по ROE у товарній категорії / групі / бренді
- Модель прибутку компанії у товарних напрямках

БЛОК 6. ЛЮДИ. Розвиток лідерів. Золотий стандарт посади. Розвиток. Кар'єра. Мотивація. Залученнiсть:
- Залучення до команди Найсильніших. Критерії відбору "Найсильніших" - "Золотий Стандарт посади". 5 головних компетенцій керівника з 16 лідерських компетенцій
- Аналіз здібностей – програма пошуку, виявлення, підтримки та висування талановитих співробітників
- " Золотий стандарт " менеджера – лідера; "золотий стандарт посади"
- 4 типи менеджерів та 4 групи навичок менеджерів: "Енергія лідерства" та інші важливі фактори...
- Як зрозуміти яких людей у компанії потрібно терміново замінити;
- Оцінка персоналу та диференціація. Як провести оцінку ваших людей;
- А ++, А +, А, В, С, N співробітники.
- Цінність / Вартість персоналу
- Індивідуальний План розвитку. Зроби картки зростання для кожного співробітника
- Трекінг кар'єри. Моя кар'єра. Наставництво та "Партнерське охоплення"
- Робота з ключовими співробітниками: ПІДБІР, УТРИМАННЯ, РОЗВИТОК.
- Робота на віддаленні. Як підтримати мотивацію Звітність працівників на віддаленні.
- Розвиток лідерського потенціалу. Кожному менеджеру з Проекту розвитку;
- Як створити колектив, в якому хочеться працювати довго.
- Як забезпечити залучення персоналу
- Як мотивувати без бюджету. Як підвищити ефективність на 37% фактично без бюджету
- Визнання та винагорода. Турбота про співробітників.
- Бренд роботодавця: "Хочемо бути Google?"
- EVP – що запропонуємо людям?

БЛОК 7. “Ключові бізнес процеси”
- Процеси, що сприяють Зростанню бізнесу
- Виявлення стратегічно важливих бізнес-процесів;
- Оцінка поточного стану стратегічно важливих бізнес-процесів;
- Цілі у стратегічно важливих процесах;
- Бачення Критично важливих процесів “Як є…” та “Як буде…”, цільовий, ідеальний стан процесу;
- Стандартизація Стратегічно важливих бізнес-процесів;

БЛОК 8. “Контролінг. Візуальний менеджмент”
- Ключові показники Верхнього рівня для СЕО / Власника;
- Ключові показники для контролю Продажів;
- Ключові показники для контролю Маркетингу;
- Ключові показники для контролю Закупівель / Продукт менеджменту / Категорійного менеджменту;
- Ключові показники Виробництва;
- Ключові показники служби персоналу;
- Ключові показники Логістики;
- Тижневі Спринти бізнесу;
- Впровадження візуального Менеджменту;
- Візуальний менеджмент в управлінні, у Продажах, Закупівлях, Логістиці, HR, Фінанси…
- Ключові Kpi в режимі реального часу...

БЛОК 9. “Сфери де потрібні покращення. Пошук і рішення проблем”
Аналіз ключових проблем бізнесу
- "ТОП 3" проблем у перспективі "Фінанси" з урахуванням проведеного бенчмаркінгу;
- "ТОП 3" проблем у перспективі Клієнти;
- Як забезпечити зростання клієнтів/замовлень;
- Як зберегти клієнтську базу;
- Як зменшити відпад клієнтів;
- Виявити "ТОП 3" стратегічно важливих процесів;
- Оцінка стратегічно важливих бізнес-процесів;
- Як забезпечити операційну досконалість роботи стратегічно важливих бізнес-процесів;
- Цільові орієнтири щодо покращення бізнес-процесів
- Як розвинути стратегічно важливі навички;
- Як забезпечити мотивацію та постійні поліпшення.

 

  •  Бізнес-тренери:

Немировский Игорь

 

Немировський Ігор Борисович  – Керуючий партнер, консультант та бізнес-тренер з досвідом роботи фінансовим директором, керівником одного з найбільших холдингів – лідерів ринку в Україні в сегменті дистрибуції.
- Практичний досвід Топ-посад та управління – понад 20 років.
- Досвід управління у групі компаній зі штатом понад 800 осіб.
- Досвід керівника проектів впровадження ERP-систем із боку Замовника (3 проекти).
- Досвід проектів повної формалізації та побудова системи управління бізнесом великих холдингів.
- Практичний досвід застосування всіх, пропонованих, інструментів менеджменту (від розробки методології до покрокової реалізації)
Розроблено кейсові програми навчання, які відрізняються багатим практичним матеріалом:
- Розробка та впровадження Стратегії на базі ССП.
- Системний бізнес: як власнику зробити бізнес-бізнесом.
- Абсолютна залучення персоналу: 100% покращення показників руками ваших співробітників.
- ВИДАТНИЙ КЕРІВНИК: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками.
Автор 3-х книг: "Видатний керівник", "Бюджетування: від стратегії до бюджету", "Система збалансованих показників".
В даний час Генеральний директор та керуючий партнер консалтингової компанії, керівник напряму "Ефективний керівник". 

   Старожукова Инна Альбертовна

Старожукова Інна Альбертівна – Тренер-ПРАКТИК з розробки та впровадження систем управлінського обліку та звітності (в ERP, 1с), бюджетування, оцінки результатів діяльності компанії за ключовими показниками ефективності, а також системи оплати праці за результатом KPI-мотивації.

Ключовий досвід:

 3 проекти впровадження управлінського обліку в ERP та один з них найшвидший у світі за оцінками Microsoft;
досвід впровадження у різних галузях: дистрибуція (автозапчастина, продуктів харчування, госптоварів), роздріб, послуги, виробництво;
досвід побудови фінансової служби, розробка функціональних обов'язків від результату кожної ділянки, повна регламентація роботи фінансового відділу;
досвід застосування управлінського обліку «як з нуля», так і "доведення до пуття того, що є";
досвід застосування як у невеликих компаніях, так і холдингових структурах;
досвід постановки технічних. завдань для реалізації УУ в 1с як на регістрах, і на плані рахунків;
досвід реорганізації та розподілу функцій усередині фінансової служби за ведення управлінського обліку, бюджетування у максимально стислий термін та мінімальними ресурсами;
  Розроблено кейсові програми навчання, які відрізняються багатим практичним матеріалом:
- фінанси для керівників та нефінансових менеджерів;
- як запровадити та організувати управлінський облік;
- оплата праці за результатом: KPI-мотивація;
- бюджетування з шаблонами бюджетів та фінансовою моделлю;
- все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси та бюджети;
 Співавтор 3-х книг: "Видатний керівник", "Бюджетування: від стратегії до бюджету", "Система збалансованих показників"
 

  • Регламент:
    9:50 реєстрація
    10:00 початок
    12:00 - 12:15  перерва
    14:00 (+/-) - закінчення
    Другий день - регламент той-же. 


  • Вартість участі:
    3,500.00 грн. - за одного учасника.
    Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.

    У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

  • P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.



При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
ПІП:*
Компанія*:
Viber/Telegram:*
Моб. телефон:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад



Facebook Twitter Youtube Instagram